Opgavestyring
Workflow tager din opgavestyring til nye højder!
Med vores workflow-funktion opnår du gennemsigtighed og effektivitet i dine sagsbehandlingsprocesser. Du kan nemt følge opgaver fra vurdering til eftersalg, hvilket giver dig kontrol og indsigt i hele sagsforløbet. Vi guider dig igennem alle opgaverne, der er knyttet til dine sager, selv de processer, der ikke opstår så ofte. Workflow hjælper dig med at øge din produktivitet og strømline dine processer. Gennem opgavestyring får du altid overblik over status på vigtige frister og udestående opgaver - selvfølgelig på tværs af alle dine handler.
Opgavedeling
Samarbejd nemt og smidigt
Vores system gør det problemfrit at samarbejde med kollegaer, hvilket sikrer, at forløbet over for kunden altid forløber professionelt og uden afbrydelser. Uanset om det er ved sygdom, ferie eller fravær, kan du nemt overdrage opgaver til dine kollegaer, og de kan lige så let overtage dem. Dette bidrager til at opretholde den høje servicestandard og sikrer, at der ikke overses vigtige detaljer. Vores workflow hjælper dig derfor til et højt serviceniveau og sikrer, at du altid overholder deadlines.
Mindworking
Vil du høre mere om hvordan workflow kan hjælpe dig?
Frigiv tid
Farvel til tidskrævende excel-ark og printede lister
Med workflow slipper du for at jonglere med komplekse Excel-ark. Du får adgang til en struktureret og systemunderstøttet tilgang til opgavehåndtering, og du kan let slå opgaver til og fra, udskyde den enkelte opgave eller oprette dine egne opgaver. Dette frigør din tid og giver dig mulighed for at fokusere på det, der virkelig betyder noget - at levere værdi til dine kunder.
Kompetenceudvikling
Styrk din inhouse ekspertise
Vores værktøj giver dig mulighed for at varetage selv de mere komplekse opgaver inhouse - f.eks. sælger- og køberberigtigelse eller køberrådgivning.
Det betyder, at du kan maksimere værdien af dine interne kompetencer og ekspertise, hvilket skaber værdi for dine kunder. Samtidig kan du undgå ekstra omkostninger og besvær ved at søge ekstern assistance, og samtidig have den fulde indtjening på alle ejendomsrelaterede opgaver.
Selv for medarbejdere, der ikke er fortrolige med sagssystemet eller er usikre på visse aspekter af processerne, tager vi dem i hånden og guider dem gennem forløbet, så de hurtigt bliver fortrolige med systemet.
Detaljefokus
Prioriter selv de små opgaver
Vi ved, at det ofte er de små opgaver, som kan have afgørende betydning både for købere og sælgere. Eksempelvis at sikre, om der findes en gammel olietank på grunden eller om ejendommen er underlagt fredningsbestemmelser. Ligeledes ved vi, at nogle ejendomstyper, såsom boliglandbrug, ideelle anparter, grunde, andelsboliger og andre, ikke er noget, du støder på hver dag som mægler. Med vores system bliver det nu nemmere end nogensinde at huske og prioritere disse detaljer. Dette fører til tilfredse kunder og vellykkede sagsforløb. Glem aldrig en deadline igen og giv dine kunder en konsekvent og god service.