Rapporter

Effektiv bestilling af rapporter og forsikringstilbud direkte i vores sagssystem

Kort fortalt

Rapporter og forsikringstilbud

Vi har gjort det nemt for dig at bestille rapporter og forsikringstilbud ved at bruge Mindworking systemet. Dette gør processen med sælgers brug af huseftersynsordningen meget lettere. Vores sagssystem gør det nemt for dig at håndtere bestillingen af disse vigtige dokumenter, hvilket resulterer i en mere effektiv og problemfri arbejdsgang for dig.

Step 1

Bestillinger via systemet

Når en sag er i status “Før Salg” eller “Til Salg”, kan du nemt bestille tilstandsrapporter, elinstallationsrapporter og energimærkninger gennem “Rapportbestilling”. Vælg et forsikringsselskab, en produktpakke, og ønskede produkter. Du kan også vælge et alternativt forsikringsselskab, som automatisk får tilbud, når rapporterne er modtaget. Tilføj bemærkninger og send bestillingen til forsikringsselskabet.

Step 2

Automatisk upload og notifikationer

Når rapporterne og forsikringstilbuddene er færdige, uploades de automatisk til sagen under de korrekte dokumentnumre. Du får notifikationer om, at dokumenterne er tilføjet, og rapporternes gyldighedsperiode og karakterer vises på fanen “Ejendomsoplysninger” under “Rapporter”.

Har du spørgsmål?

Vi står klar til at hjælpe dig.