Mindworkings alt-i-et mæglersystem

Hvad ville du bruge tiden på, hvis du havde mere af den?

Vores sagssystem giver dig frihed til at arbejde fra kontoret, stuen, sommerhuset eller bilen – på desktop, tablet eller telefon.

Vi har specialiseret os i ejendomsmæglerbranchen og er her udelukkende for jer. Derfor har vi samlet alt det, en ejendomsmægler skal bruge i ét system.

Sagssystemet kort fortalt

Effektiviser din hverdag

Vores sagssystem er en avanceret digital platform, der er skræddersyet til mæglerbranchen. Det er udviklet med det formål at hjælpe mæglere og sagsbehandlere med at håndtere alle aspekter af ejendomshandler effektivt. Systemet giver brugerne mulighed for at administrere kunder, dokumenter, opgaver og meget mere i én integreret løsning. Det sparer tid, minimerer fejl og sikrer, at alle relevante oplysninger er nemt tilgængelige, hvilket giver mæglerne mulighed for at levere enestående service til deres kunder.

Kundehåndtering

Hold styr på kunderne

Mindworking tilbyder et CRM-system, der hjælper dig med at administrere kunder, opgaver og data på en brugervenlig måde, samtidig med at du overholder lovgivningen. Uanset om du modtager leads eller administrerer eksisterende kunder, kan vores system lette processen. Du kan koble kunder til sager, tilføje noter, oprette søgeprofiler, vedhæfte dokumenter og kommunikere direkte med kunder via vores beskedfunktion, hvilket gør hele processen nemmere og mere effektiv.

Kundeunivers

Dine kunder fortjener 
det bedste!

Vi har skabt et kundeunivers, der er skræddersyet til at imødekomme behovene for både sælgere, købere og boligsøgende. Via en webbrowser kan dine kunder logge ind i dette univers og få øjeblikkelig adgang til de mest relevante oplysninger.

  • Klart og overskueligt sagsoverblik.
  • Relevante dokumenter.
  • Direkte kontakt til mægler.
  • Køberkartotek med favoritter og match.

Dokumenter og formularer

Effektiv håndtering af sagens dokumenter

Sagssystemet gør dokument- og formularhåndtering nemmere og mere tidsbesparende. Du kan integrere eksterne dokumenter som tingbog, BBR og lokalplaner, og vælge hvem der skal have adgang til at se disse. Du kan let og overskueligt udfylde og redigere oplysninger direkte i de formularer du selv skal udfylde som feks. salgsopstillinger. Ændringer opdateres automatisk rundt på hele sagen, hvilket reducerer fejl og gentagne opdateringer.

Mæglerapp

Dit alt-i-én mæglerredskab

Med Mæglerappen har du de vigtigste elementer lige ved hånden - kalender, kunder, sager og dokumenter. Du kan arbejde overalt, kommunikere direkte og få notifikationer om nye leads. Mæglerappen er din ultimative værktøjskasse til vurderinger, præsentation af ejendomme og dokumenthåndtering.

Mindworking

Vi er her udelukkende for mæglerbranchen

... og vi vil rigtig gerne hjælpe dig! Kontakt os og få en demonstration af vores sagssystem - eller hør mere om vores andre produkter.